Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Christien Meindertsma πλέξιμο τεραστίων διαστάσεων.

   Πριν από λίγο καιρό είχα πάει ταξίδι με πλοίο και όπως ξέρετε οι ώρες αναμονής του ταξιδιού είναι απίστευτα πολλές! Έβγαλα λοιπόν το πλεκτό μου και έπλεκα. Εννοείται φυσικά ότι με κοίταγε παράξενα ο κόσμος! Κάποιες κυρίες μου πιάσανε κουβέντα και με ρωτούσαν διάφορα για το πλέξιμο, τι φτιάχνω, πως το φτιάχνω κλπ και μια άλλη μου πέταξε την εξής ατάκα: «Αχ πλέκετε? Μου θυμίσατε τη γιαγιά μου στο χωριό!» Δεν της απάντησα κατάλληλα, απλά χαμογέλασα και συνέχισα να πλέκω μέχρι να φτάσουμε στον προορισμό μας... Κι ενώ στην Ελλάδα το πλέξιμο είναι ακόμη παρεξηγημένο και θεωρείται απασχόληση των γιαγιάδων, στο εξωτερικό είναι όχι μόνο δημοφιλές, αλλά έχει περάσει και σε εξτρημ καταστάσεις με δημιουργίες για εσωτερική διακόσμηση, όπως τα πουφ και τα χαλιά που πλέκει η Christien Meindertsma με βελόνες τεραστίων διαστάσεων.


 Αυτή τη στιγμή εργάζεται για μια νέα συλλογή από πλεκτά πουλόβερ που κάθε ένα από αυτά γίνεται από το μαλλί ενός πρόβατου.Υπάρχει μόνο ένα κοπάδι από πρόβατα Merino στην Ολλανδία.

 
 Δείτε περισσότερα εδώ:

http://thedesignfiles.net/2008/04/christien-meindertsma

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου